we like to party

Tog bussen till Emelie igår där Emelie gånger 2, Issa, Maria och Carro var. Förfest med massa singstar som mitt lag vann på, kortspel och massa dans. Felix och Adrian skjutsade ner oss på stads senare där vi dansade loss hela kvällen. Träffade sjukt mycket härligt folk!! Jag hade superkul. En annan sak också, Marie var fullare än någonsin igår!! Haha, fan va vi skrattade.

Nåt som var mindre roligt var väl att Tommy lyfte upp mig så att min kjol åkte upp och jag visade stjärten, dock hade jag svarta genomskinliga strumpisar på mig så det var ju inte blottning på hög nivå. Meeen självklart kom fotografen och knäppte kort då! Haha, jag hoppas bara jag hann hålla för rumpan, annars kommer jag skämmas ihjäl.

Det luktar ljuvligt i vårat hus just nu! Pappa lagar mat. Fläskfilé och potatisgratäng, muuums.

Btw, ska försöka knäppa kort på gårdagens inköp och lägga upp! Nånting jag aldrig brukar göra, men det kan ju va kul.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0