wake up in the morning feeling like P.Diddy

Godday

Har inte gjort mycket alls idag på skolan. Eller på naturen, bra jobbat av mig. Vi har prov på fredag och det kommer gå åt helvete för min del! Natur är det enda ämnet som jag skulle kunna ta ett ig i. Självklart vill jag inte det, men har jag absolut inget intresse för att lära mig natur och sen vill ingenting fastna i mitt huvud, kul!

Jag sitter iaf och väntar på mat nu. Fläskfilé, potatisklyftor och beasås! Mumsfilibaba. Sen efter det blir det plugg!

Det kommer blir en ändring i bloggen very soon. Jag vann en bloggdesign på Jennifers blogg (www.pilofig.blogg.se!). Det tackar jag för! :)

Idag kommer det bara bli plugg och tv. Tyvärr! Hatar detta. Btw.

TRY OUT imorgon på John Bauer klockan 18.30!!! Alltså för att börja med cheerleading :) KOM och va med!! Askul.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0