this shit is bananas

God afton

Blev en sen kväll igår av plugg vilket resulterade i att jag inte orkade mig upp i tid imorse. Missade svenskan och for in till 10 istället. Dödstrött ändå. Trots mycket facebookande lyckades jag och Rossi skriva en väldans massa på projektarbetet/marknadsföringen. Credd till oss!!

Iaf så hade vi Try out ikväll. Kom en hel del nya och även sköna människor. Haha, en söt liten tjej på 12 år som drog ur sig hur sköna kommentarer som helst. haha love it.

Nu ligger jag här i soffan och leker med datorn. Dumt av mig när jag har hur mycket som helst att lära mig tills imorgon. Men jag vet att det kommer inte fastna nåt mer i mitt huvud så det känns inte som det är nån idé. Men lite ska jag allt plugga. Åsa sa skarpt idag att jag ska fan inte få ig i denna kurs, det skulle hon se till! Det gillar jag.

Med det säger jag PUSS och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0