tell me what you se when you look at me

Godmorgon allesammans

Dålig uppdatering, i know!

Men i fredags var jag hemma och tog det lugnt med Maria. Såg film, åt gotta, färgade hennes hår och sen stog jag och strök kläder klockan halv 1 på natten..? Vet inte varför, men just då hade jag orken att göra det!

Igår var vi hos Erika på dan och firade pappsen. Sen fixade jag Marias hår, dock blev det kaos för hennes hår ville inte som vi! Så det blev vanligt platt med volym istället. Jag skjutsade henne till Emelie där det var förfest och jag hängde på där med min cola ett tag. Var ute och körde bil, skjutsade Ida, sen hämta tjejerna och skjutsa de till krogen. Seeen efter det for jag till Malin. Vi slappade gärnet sen for vi och hämtade några kompisar till henne och gasade runt ute i staden. Haha, söta tjejer. Jag hämtade Mia och Osman, stopp på MAX sen hem och godnatt klockan 4.

Idag är en otroligt slapp dag!! Skönt som fan att få slappa på en söndag. Det gillar jag skarpt. Har inget plugg, vad jag vet. Men om jag skulle haft plugg så hade jag inte haft nå böcker med mig vilket fall som helst, he-he.

Men PÖSS på er och mys på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0