so you think you can dance

Jag älskar det programmet. Sjukt bra. Skulle lätt vilja va med, dock skulle jag inte hålla samma klass, men whatever? ;)

Efter middan så låg jag i koma. Jag var så där äckligt övermätt så jag kände mig gravid. Usch och fy! Har pluggat natur också. Dock så gör man ju allt för att slippa plugga så jag tog tag i mitt stökiga rum och städade undan och fixade ett riktigt lakan till sängen. Har kört med ett 80 lakan till min 160 säng (Y) he-he.

Vaknade ju imorse med ont i halsen, fyfan. Ska dricka lite té ikväll så kanske det går bort. Känner inte så mycket av halsen nu, men det gör ju ondast på morgonen.

Nu blir det duschen sen lite plugg o sova! Natti natti

Jeanine Mason, förra säsongens vinnare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0