she's been faking since day one

Oj, mina läsare ökar och ökar! Roligt :) Vilka är allihopa? Kommentera mera.

Ledsen att de inte blir så mycket bilder i min blogg, men jag har ingen bra kamera att knäppa kort med! Så jag "snor" mest bilder av mina friends ;)

Blev lugnt ikväll. Bakade äppelpaj med Maria, gottgott. Ligger och kikar på So You Think You Can Dance nu, ska väl sova snart.

Imorgon är det torsdag. Börjar egentligen halv 12 men ska åka in till 10 och göra lite småsaker!! Alltid bra:) Får åka bil med Steff imorgon också. Superbra.

Får hoppas på att det inte kommer så mycket mer snö nu va!!!!!


Ett litet spagatlyft från Granlos match i lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0