pjymasparty forever in my heart

Älskar spontana människor, och det är just vad vi tjejer i klassen är. TOPPEN!

Ida, Steff, Marie och Matilda kom hit igår, såg film och tjattrade på långt in på småtimmarna trots skola idag. Vi skickade även kärleks-sms till Challe vår man:) Jag tror ingen av oss sov mer än kanske 3-4 timmar inatt, om ens det. haha

Vi brassade iaf in till skolan och alla kom i tid, vilket aldrig hänt förut denna tid. Mycket bra. Otroligt trötta tjejer på svenskan. Jag skrattade så tårarna rann åt Ida, och det rann verkligen tårar. Söt man var efter det.

Har kikat på skolans vårshow också, eller halva då.. Man fick ju inte se mer. Fick sedan sällis av Ewe på bussen hem :D

Nu väntar jag på föda samtidigt som jag fixar till mina naglar så de ser äkta ut. Just nu verkar det lovande iaf:) Brabra. Ikväll är det inomhusligan som väntar! TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0