payback is a bitch

Igår blev det pyjamasparty hos Matilda med girlsen i klassen (minus Emma). Vi skvallrade en massa som bara tjejer kan, skrattade, åt gotta, såg Paradise såklart och sedan slog vi på en film då Stephanie lämnat oss. Alla andra var supertrötta, men inte jag. Så jag låg vaken till halv 5-5 nån gång sedan kunde jag somna... Mindre roligt! Åkte med 12.05 bussen hem i kylan.

Ikväll agerar jag skjuts. Först Maria på hennes träning vid sporthallen, Mamma till Alnö sen jag själv till John Bauer på träning. Hämta Maria, tillbaka på träningen. Sen åka och köpa nåt att äta sen vidare till Alnö. Sen hem igen. Blir en jädrans massa åkande. Det är iaf mina planer för idag.

Vemdalen ;) jajamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0