little baby girl

Skulle plugga filosofi förut men det resulterade i att jag somnade? Bra där petra!! Både pga att jag inte fick mycket sömn inatt och att jag tycker det är så jävla tråkigt och ointressant med filosofi...

For till familjen Björk runt halv 6. Och Engla var världens sötaste unge!! Fy farao vad söt hon var:) Gullade med henne hela kvällen. Vi spelade även Wii och lite annat smått o gott. Lilltjejen kommer heta Engla Lale Celic tror jag. Efternamnet är jag osäker på. Men jättefint för och mellannamn tycker jag!! For därifrån vid halv 11.

Har städat på mitt rum nu efter bombnedslaget av kläder här inne! Fick klagomål igår av en viss herre... Haha;) Sen har jag prövat olika frisyrer på Maria. Det slutade med en vanlig fläta i luggen som hon ville ha eftersom hon har cup imorgon!

För mig och x antal andra är det Granlomatch imorgon! Ska försöka cheera fram de till vinst denna gång! Gick ju mindre bra sist då jag inte var med;) höhö.

Men nu ska jag ta och läsa min godnattbok (fillo-boken) och sen sova! GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0