ingen vidare rolig dag

"Inte stressa du, då kan man dö på kuppen!" haha hon är härlig, Linda, i En annan del av köping ;)

Idag hade Granlo match. Tyvärr gick det sämst för de! De förlorade med 9-3 hehe.. Och haha jag skämde väl ut mig lite jag också. I andra pausen när vi dansade så glömde jag några danssteg och började springa för tidigt ;) Men vafan, den bjuder jag på, haha.

Kom hem vid 6, åt middag oså. Jag har försökt plugga lite men självklart kommer datorn ivägen! Hehehe. Men ska plugga mer innan jag ska sova.

Har otrolig träningsverk i kroppen, i wonder why;) I benen och rumpan. Men det är bra, betyder att jag har jobbat hårt!

Nu blir det plugg. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0