i'm ready for you, come let me show you

Igår blev det myskväll hos Julia med girlsen. Vi kom inte på nåt bus utan satt och pratade en hel del sen tog vi bilen ut på en sväng, he-he ;) Blev sedan Max med tjejerna plus Matte. Mycket gott. Skjutsade hem Marie och Matte sen ut till kära Njurunda. Var hemma runt halv 1, blev lite dota och tv sen slocknade jag gott.

Idag har jag bara tagit det lugnt, inte gjort mycket alls. Gjorde tippar på mina naglar förut, blev rätt så bra för att vara första gången, dock inte så snyggt som jag ville men jaja.

Nu har Björnen kommit hit och sedan kommer resten av tjejerna. Pyjamasparty hemma hos mig på en söndag, det kan inte bli bättre! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0