grymmebra kväll igår

Galet galet bra kväll igår. Grymma människor på förfesten här som gjorde det hela grymt roligt med spel, sång och Pandoras ask! hahaha. Det var lika grymt på stads med mycket folk, härligt folk. Humöret var på topp och jag tror fan jag var uppe i luften mer än på dansgolvet. Folk drog upp mig på axlarna och lyfte upp mig i luften hela tiden, men jag gillar det ;) Haha. Jag var nog den enda där igår som slog huvudet i taklampan. Snyggt! Jag Emma Steff och Ewe drog en drive på Max och satt på parkeringen och åt sen allsång på vägen hem. Var hemma 4, inte helt nykter, men det var bara att hoppa i säng med bultande fötter.

Vaknade upp och såg hur rummet mitt såg ut. Bombnedslag! Flaskor överallt och kapsyler och allt vad det var. Bakis och skakis for jag på Granlos match och gjorde mitt bästa och det blev mycket bra faktiskt, haha. För allas del.

Ikväll blire bus med Marie Olivia och Julia! Vad det blir, det vet man aldrig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0