did i throw it away?

Va en sväng på vårdcentralen idag och kolla knät, såg väl bra ut kan man säga. Dock stör jag mig på det!! När jag tex ska gå ner i splitt så töjer man ju på hela insidan benet, från puppan till tårna kan man säga. Det inre ledbandet i knät töjs ju ut som det ska på vänstra benet, MEN på det högra benet så går det inte. Det vänsta ledbandet är som ett gummiband medan mitt högra ledband är stumt. När jag slet av det i 7an så läkte det ihop av sig själv och det blev som en "sårskorpa" på ledbandet. Och det gör att jag inte kan töja ut det som man ska. Det är sjukt irriterande!! Menmen..

For till skolan och målade på svenskan, min och Maries fina dikt blev klar och vi målade den också. Ska sättas upp imorgon i ett klassrum på Åkersvik! haha. Vi planerade till Guldtrofén också. Detta ska nog gå bra.

Sista lektionen var ett hell. Mådde inge vidare. Är förkyld och det verkar ha satt sig i bihålorna också, och huvudvärk på det. ROLIGT. Nu har jag ätit lite middag och från och med nu tänker jag nog inte röra mig ur fläcken på hela kvällen. Ingen träning för min del.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0