alone i datasalen

Godmorgon peeps

Imorse hade jag och syster turen att få skjuts till skolan med våra grannar. Dock så kom vi 35 min för tidigt... Så här sitter jag alldeles själv i datasalen och väntar på att jag ska börja 10.40. Kul kul. Men skönt med skjuts iaf!

Lång skoldag idag.. Har dock bara 3 lektioner men långa sådana. Slutar 16.10 sen hem och plugga. Jävla roligt med natur, mmm älska biomolekyler! <3

Ska återgå till käraste facebook nu och nörda lite tills nån annan trevlig själ kommer hit. Puss på er

Kommentarer
Postat av: jennifer

grattis till designen.

när du ser detta så skicka ett mail till mig med bilden du vill. där det är en bild på mig.



[email protected]

2010-01-13 @ 14:27:53
URL: http://pilofig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0