a drop in the ocean

Godkväll!

Blivit bortskämd denna vecka med mycket bil till och från skolan. Men jag klagar inte! :)

Rätt så skön skoldag förutom att det var stressigt imorse! Men vi klarade det, duktiga som vi är i vårat UF. Efter skolan fick jag reda på att jag skulle jobba ikväll, om jag kunde då. Så när jag kom hem fick jag slänga i mig maten, byta om och ta bilen till Bergsåker. Vilken jävla trafik!!!!

Jobbet gick brabra! Jag och Malin jobbade flitigt! Lite tråkigt mellan kunderna så vi gjorde en liten kiosksång och lite videos ;) Dock hemlighetsstämplade!!

Nu är jag hemma och känner mig lite äcklig. Luktar inte gott, så ska duscha av mig lite nu! Trodde jag skulle bli galen på vägen hem. Från Granlo fram till rondellen i stan så körde jag på 2an hela vägen!!! Körde mellan 20-50 km/h. Det var helt tomt på vägen, inte speciellt spårig eller så men bilen framför mig måste varit nån tattare! Så långsamt han körde....

Imorgon blir det nog Birsta och kanske bio senare? Eller utgång? Aa, vi får se. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0