9 januari

Godmorgon, kan man väl säga.

Igår blev det party. Förfest hos Matilda med Steff och Ida. Spelade spel och drack och sjöng. Cillen och Julia kom på besök en sväng också! For sedan till stan, gick en sväng på Svenssons där jag såg en snygging, mums. Sen vidare på Stads. Och ja, det var väl inte mycket att hänga i julgranen om jag säger så. Menmen! Jag träffade många härliga människor och dansade så gott de gick.. Vi åkte hem strax efter 3 tror jag. Myspys.

Idag ska vi till Malin och hälsa på henne och Engla, som deras dotter ska heta!! Hörde att hon var supersöt och det kan jag tänka mig! Hoppas bara hon är mest lik Malin ;) haha.

Bilder kommer kanske så småningom, om jag får de av Math! Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0