8 december

Det var rena plågan att kliva upp klockan 07.00 imorse när man inte gjort det på en månad??? Fyfan.. Men jag tog mig upp och det är jag stolt över. Pappa skjutsade oss till skolan, tack och lov. Blev en kort dag idag! Love it.

Har städat hela huset också, inget nytt egentligen. Tog en dusch för en stund sen, otroligt skönt och behövande för mitt hår.

Ikväll är det utgång som gäller, jävlar va pepp jag är. Hoppas alla andra är det bara? Syster hämtar mig ikväll. Om jag ska hem det-vill-säga;)

Fick höra lite skvaller idag, och ja vad ska man säga... Jag skrattar bara ännu mer åt dig :) Värdelös är vad du är.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

veeem? ;o

2010-01-08 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0