3 januari


Igår blev det lugnt för min del. Tyvärr så hade jag svårt att somna med tanke på nätterna i vemdalen!
Väcktes av väckarklockan imorse klockan 9 !!! Fy farao. Upp och duscha sen iväg på Birsta med mamma. Jag fyndade ett par typ lårhöga stövlar på Scorett. De räcker över knäna på mig! Riktigt snygga för 350 kr. Sen köpte jag en svart kjol och rosa glitter jag tänkte ha på naglarna;) Fårse hur det blir!
Köpte även presenter till Erika, hon fick massa målargrejer av oss eftersom hon är grym på att rita och ska nu börja måla tavlor. Så hon fick lite canvas tavlor att träna på och akryl färger.

Köpte med oss kinamat hem. Jävlar vad gott det var! Proppmätt tjej. For sen till Erika för fika och lite firande. Våra grannar var även där :) Kom hem för ett tag sen.

Ikväll blir det också lugnt. Idag är jag helt slutkörd, och det är inge skämt. Huwa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0