2 januari 2010

I'M HOME!

Och jag måste säga att jag har haft 4 gryyyymma dagar i Vemdalen ;D
Dessa dagar har bestått av grymma förfester, grymma krogbesök på hotellet, grymma efterfester, drinkar, vin, cider, tequilaaaa och grymma människor. Helt sjukt kul har jag haft det. Har bränt en hel del pengar, men det var värt varenda öre! Jag är grymt nöjd. Och tack Malin och Emma, mina roommates för denna tripp :D You made it special!

Är sjukt trött efter att inte har sovit speciellt mycket dessa dagar! Sena nätter och tidiga morgnar resulterar i detta. Jag sov nog hela vägen hem idag. Men det var jag nog inte ensam om. Steff och Ida var ganska utslagna de också ;)

Medans jag varit borta så hann Emma också fylla 18 år :D Grattis ännu en gång gumman! Och grattis till Lena också!!
Och idag fyller Erika 21 också :) Så grattis till dig lillan!

Blir lugnt ikväll, fast jag är ändå jävligt peppad på utgång :D haha. Fårse om jag hittar några bilder utspridda, så lägger jag upp från resan ;D pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0