12 januari

Blev mest lite slams från min och Jessicas sida på engelska, skönt de så man slapp va så seriös ;) Jag och Mattan for på Ego och var med om ett poweryoga pass! Jobbigt men skönt som fan. Man stretchar kroppen och det gillar jag! For hem och slappade gärnet bara.

Kikade på njurunda iks träning förut, blev rätt sugen på att börja igen! Sen min egen, men där stannade jag inte länge för jag hade inte tålamod eller ork med nån där... He-he.

Kikar på So you think you can dance men snart byter jag till Paradiiise såklart. We love it.

Har blivit erbjuden ett jobb! Som danslärare i Matfors, för pengar. Det ska jag fundera starkt på. Förmodligen lär jag ta't!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0