take a chance

Underbart med sovmorgon imorse och igår. Galet!

Igår for jag och mamma till Veda. Hälsade på familjen Björk. Jag och Jenny snackade massa skit och skvaller och så myste jag med lilla Engla. Fick lite fika!

Idag så har jag haft lite fullt upp från då jag klev upp tills jag kom hem efter träningen. Skolan 10.00-16.10. Hem, byta om, varva ner lite och käka på en halvtimme, bilen till stan/träning i 2 timmar sen hem igen. Ganska skönt ändå.

Skulle precis slå på 500 days of summer men tamefan, då funkar inte filmen såklart. Menmen, klockan är 11 och jag är ganska trött! Känns bra faktiskt, eftersom vi börjar halv 9 imorgon. Somna i tid ikväll Petra!

Helg imorgon, puss på de

Och justja, studentmössorna har kommit =D Lycklig tjej. I slutet av nästa vecka (tror jag) ska de delas ut!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0