shake that ramalama

God afton

Tung skoldag, tråkig skoldag. Sanna och kloka ord på Stephanies blogg om skolan och hur dagarna ser ut. 

Otroligt proppfull buss på vägen hem, inte den minsta lediga plats fanns över. Då menar jag över hela bussen, hela ytan... Kul att stå nästan hela vägen från stan till Njurunda efter en seg dag i skolan, oja.

Blev träning, orkar knappt åka dit längre, men när jag väl är där kör jag på men kan lalla runt ganska mycket. Kul också att alla mina lagkamrater böjer och bänder på mig hur som helst, hur de vill. De tänker inte på att det kanske gör ont på mig utan de bara slänger omkring mig, böjer och drar i mina ben hur som helst. Haha, lite kul är det faktiskt. Tur man är flexibel.

Sovmorgon imorgon, love it. Sen ska jag umgås med bästaste Jenny boo. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0