please don't leave me



Godmorgon allesammans!

Slog på Dirty dancing runt 2 igår och tänkte mys-somna till den, men gud så trött jag var. Slog av filmen nästan direkt och somnade på studs.

Vaknade för en halvtimme sedan. Blev superlycklig när jag kikade mot fönstrena och såg blå himmel och soooool(genom mina svarta drag-gardiner)! Fick ett lyckorus genom hela kroppen. Att det sen är ungefär -15 grader skiter jag fullständigt i ;)

Lyssnade iaf på lite Krunegård igår innan jag skulle sova. Varför har jag inte lyssnat mer på honom förut? ;o Grym musik ju.

Sen ett litet dilemma inför kvällen. Ska jag sova hemma eller borta..?
Skönast att sova borta i stan så man slipper åka hela vägen hem ikväll. Men Granlo har match imorgon och har samling 1 på Sporthallen...
Sover jag hemma så måste jag anpassa mig efter Maria när hon vill hem. Hon ska ha lagfest sen dra ut, och mina päron vill inte hämta 2 gånger, ganska förståeligt!
Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0