party all night and sleep all day

Ojoj. Klockan är redan halv 4 strax. Så jävla skönt att vara ledig. Två extra dagar gör så jädrans mycket.

Igår blev en superduper awsome kväll. Förfest hos Matilda med massa härliga klassisar! Grym förfest, och självklart körde vi Pandoras! Ett måste med våran klass. På vägen till bussen trodde jag att jag gick på en stig men det var fetaste djupsnön så jag hade snö upp till rumpan.. Och för att krydda på det lite grann så ramlade jag såklart och satte mig i snön. Allt finns på film på Maries mobil har jag hört!

Stads var grymt roligt. Det bjöds på tequila och jag bara njöt. Dansade häcken av mig så jag tror jag kommer få träningsvärk snart i benen. Hade ingen kontroll över kroppen alls igår, kul som fan.
Sen såklart. Hände en mindre rolig grej. Linus blev sugen på lite Wet T-shirt och hällde en cider över mig och några andra. Jag fick nog halva på mig, i håret och på ena bröstet. Min ljusgråa tröja var inte längre ljusgrå. Den var ljusgrå OCH mörkgrå. Tjusigt! De tackar jag för Linus. Men fan så roligt jag hade igår =D Galet.

Medans vi väntade på skjuts hem så stog en hel drös med folk utanför stads. Jag hade ont i mina fötter efter all dans i mina älskade 13 cm klackar, så det blev ett och annat möte där! Haha, Emma du fattar vad jag menar :D Lite intert sådär.

Galet kul att båda mina vemdalen roommates var där!!! :D De är bland mina favorit tjejer<3

Har varit på en låååångprommis med hundarna nu. Snön är inte blyg idag. Dyngblöt när jag kom in. Hoppsan, det blev ett långt inlägg idag ;) Höhö. Har mycket att säga vet ni. Idag är de träning som gäller! Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0