nothing can bring me down

Vi jobbade ganska hårt imorse, företaget och jag. Haha tror inte vi jobbat så mycket nån gång? Och detta var inte överdrift. haha. Äsch jag älskar mitt företag och mina tjejer. Vi funkar så bra ihop ;)
Jag och Steff jobbade även hårt på Naturen. Helt klar med redovisningen till fredag nästa vecka. Ska bara memorera allting nu. Eller lära mig det mesta.
Och slutligen jobbade vi hårt på idrotten, i gymmet. Vi ska va stolt över oss själva idag! ;)

Blev en sväng på stan sen Ica på vägen hem. Köpte oss varsin trocadero sen brass hem. Blev snack om Cypern! Och guud vad jag vill till värmen. Cypen med mina absolut bästa tjejer var det bästa i mitt liv tror jag. Och jag är redo för en ny resa till sommarn? Tror dock inte alla "ordinarie" kommer va med.. Lite trist isånna fall. Jag är sjukt pepp iaf och vill boka en resa NU? Are you with me? :D

Blir lugnt ikväll. Om jag är med en vän eller inte, det återstår att se. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0