nolia mässan/UF mässan

UF mässa idag. Jag och tjejerna åkte dit utan förväntningar och inga riktiga planer över hur montern skulle se ut, sen blev skitsnygg faktiskt! Mycket nöjda var vi. Vilken jävla plats vi fick också! Nästan precis vid ingången, rätt så bra. Fick lite sålt så där. Blev en lunch på donken med Malin och Rossi. Dagen gick ändå rätt så fort för att ha varit där från 08.00-17.30.

Frida ringde även strax före 6 och berättade att hon krockat! Stackarn, men det var bra med henne iaf bara i chocktillstånd då. Så jag fick ta hand om träningarna. Blev mest gymnastik och lugnt idag med tanke på att vi inte hade musik eller nåt!

Imorgon blir en ledig dag för mig. Det förtjänar jag. Det gör alla som var på mässan idag, med deras företag alltså. Måste bara in och hämta lite inför torsdagen!

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0