när du vill, precis när du vill

Guuuuud så trött jag är! Crazy.

Igår blev det klassfest hos Challe som sagt. Sjukt kul hade jag! Vi var nästan hela klassen, spelade spel, drack, sjöng, dansade, gjorde musikvideor bland annat. Och ja, det blev dricka trots allt. Haha, men sjukt kul var det. Imorse var alla typ döda. For på Donken allihopa och drog en brunch. Inte många var pigg på skolan idag, men vi tog oss igenom dagen iaf;) haha.

Helt död nu typ. Jag sov i linne inatt med en jacka som täcke så självklart vaknade jag upp ännu mer förkyld.. Skulle egentligen på modevisning med balklänningar ikväll men det har jag ingen ork till ;o Ska sova som fan inatt, haha.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0