låt mig komma in, jag vill bli din

Blev en absolut lugn kväll. Fick främmade av Erika, Ove, Annki, Bosse, Malin och Engla =) Myste på med lilltösen. Sen började jag och Maria köra rit-charader. Hon ritade en tecknad figur och jag skulle gissa vem det var och sen var det min tur. Jag var grym! Har den rätta taktiken. Jag var assnabb på att se vilken hon ritade sen ritade jag själv asfult satt hon inte fattade vem det var :D haha. Vi höll iaf på att dö åt mina teckningar. Lägger in 3 imorgon då jag har ork. Sen körde vi lite "vilken pryl i detta rum tänker jag på?" haha.

Skjutsade hem Erika och Ove runt halv 2. Tog en sväng in till stan och kikade, såg inge vidare drag nånstans. Hem igen och nu ligger jag i sängen. Är dödstrött. Funderar på att dra på en film och mys-somna (he-he) eller om jag ska somna på en gång. Blir nog lite film.

Utgång imorgon! Vi ska troligtvis se Krunegård, dock kan jag typ 1 låt.... Hehe. Men ska ut med Malin och boxen satt blir grymt ändå ;D hahaha.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0