i'm so happy, i'm so glad that i've got you

Mamma och pappa renoverar, vilket betyder att hundarna blir uttråkade. Alice kom precis upp på mitt rum med en leksak i munnen, kastade den på min mage och började skälla och skutta omkring. Inte speciellt busig? Nej aldrig Alice:) Hon är ju lugn som en filbunke. Eller så var det kanske inte?

Blev en sväng på Birsta idag! Hittade inga kläder men självklart hittade jag skor! Fick med mig ett par nya high heels på 13 cm skulle jag tro. Ursprungliga priset 799:-, jag köpte de för 639:-! Känns bra. Jävligt snygga är de också. Fast fråga inte mamma vad hon tycker om dem. Haha.

Ikväll blir det middag hemma hos farmor och farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0