if we ever meet again

Some good shit.



Sovmorgon till kvart i 2 idag. Funderade igår på om jag skulle stanna uppe och se hockeyn men det var inte mycket att fundera på egentligen. Sjukt trött men la mig runt halv 1 och slocknade direkt. Hade engelska och syslöjd idag.

Sitter och disskuterar med Malin. Båda vill äta chips och dipp, men jag kan inte ta mig till henne och hon har plugg. Men när hon pluggat klart tycker jag hon kan komma hit och äta;);) Eller hur Malin? Bra.

Den 2 mars är det äntligen dags. Jag ska klippa och slinga mig. Bokade tid imorse. Har behövt göra detta ganska länge nu men pengarna har gått till annat! Men denna månad måste jag och nu blir det av. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0