ice ice baby

Igår var det som sagt klassfest! Vi bubblade, bastade och drack. Spelade twister i badkläder och jag hamnade gränsle över Sanna där ett tag;) Haha, sjukt roligt. Tyvärr så finns det bilder på det! haha. Lär komma upp lite här och var. Farligt! Jag hade sjukt mysigt och roligt. Ingen vanlig klassfest direkt, men det var bra ändå tycker jag! Slutade lite illa för Ida där tyvärr.. Hon fick åka på akuten pga att hon halkade/snubblade och vred knät. Hennes knäskål hade hoppat ur led och ledbandet var kanske uttöjt! Fan va tråkigt... Vi andra fortsatte klassfesten till klockan 2! Vi var några tappra kvar som satt och drack och begav oss sedan ut en sväng. Malin och Elin hämtade mig då när vi splittrades och vi drog på Max sen hem till Malin och såg film. Efter att ha kört folk (Elin körde, jag satt brevid) i 2 timmar var jag äntligen hemma klockan 05:00 imorse.

Skulle egentligen till Rossi ikväll, men blev tyvärr inte så :( Trist som fan, men vi får gottgöra det till veckan. Så det blir bara lugnt ikväll! Fårse om det blir mys med sällskap eller mys själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0