I can't believe what God has done

Gårdagen/kvällen blev grym. For till Marielle och började lite lätt med henne Malin Rebecka och Issa. Körde våghals och lite sanning o konka. Dala Hampus och Alex kom senare. Mattan min baby skjutsade oss till stads. Blev inge Krunegård för våran del. 160 kr kändes lite för mycket när vi inte är såna fans. Så vi dansade loss på stads, hade sjukt kul. Jag och Marielle hoppade ner i spagat kanske 3 gånger på krogen... Haha vad sysslade vi med? Mamma hämtade oss halv 4, blev Max sen droppade jag ner i sängen, hyfsat trött.

Vaknade imorse, lite bakis..... Men det var bara att kliva upp, göra sig klar och fara till Sporthallen. Granlo mötte KAIS Mora. Granlo vann med 10-9 efter en sjukt jävla spännande match. Helt galen, den höll på från 3 till halv 6. Pga av massa tjaffs så drog matchen ut på en halvtimme. Älskade publiken idag också, de hängde med och hjälpte till att peppa grabbarna till vinst. Sjukt bra stämning. När matchen var slut gick vi ut och gjorde vågen med grabbarna! Fan va uppspelt och glad man var.

For på Donken och köpte lite mat sen såg jag på film med Malin och Rebecka medans Maria tränade. Nu är jag hemma, trött som en gris. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0