firande

Ja då ligger jag hemma i sängen då. For till Emelie och var där halv 6. Blev mingel med en massa brudar! Det bjöds på god 3 rätters och en massa roliga lekar. Emelie skulle bland annat ha ögonbindel och känna på allas bröst och berätta vem det var och sen likadant på rumpan! haha stackarn, men jag tror hon njöt lite;) Dock trodde hon att det var min rumpa tre gånger? Det hängde jag inte med på, haha. Det blev dans och lite mer lekar och sedan tog vi bussen till stan. Resten av gänget drog på krogen men jag for hem jag. Och vad gör jag nu? Jo ligger i sängen och gör ingenting. Ingen rolig människa inne på msn heller, suger ju.

Imorgon blir det till att plugga lite teori. Sen ska jag nog läsa igenom min svenska text som jag ska kunna utantill på onsdag! Fast det lär ju inte bli av. Gör mig kanske en frukfsallad att avnjuta medans jag pluggar teorin =D Låter som en bra idé tycker jag.

Äsch, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0