8

God afton.

Ännu en skolvecka över! Helg helg helg. Och det känns underbart. Jag tål inte skolan.

Igår på träning strechade jag som fan och Ellinor gjorde en övning med mig så nu kommer jag nästan ner i split =D Det är kanske 4 cm kvar, och det är inte mycket. Dock gör det jävligt ont ;) Men snart så sitter jag där. Kung. Nu är det endast 4 träningazr (2 veckor) kvar tills första seriematchen för Granlo =D Och då står vi och hejar fram de till vinst! Kom och titta, allihopa! Det är gratis första matchen, Granlos sponsorer bjuder=) Så nu kan inget hindra er.

Idag blev det lite godis på hemmakväll innan jag tog bussen hem. Låg och degade en stund innan jag kände att jag var tvungen att köra igång med städningen.. Och nu är jag klar med den, skönt de!

Ikväll har jag inga planer, får se vad som dyker upp ;) Har inga planer alls för denna helg faktiskt. Jag peppar mest inför nästa helg, gryyyymt kommer det bli.
Detta är förresten min sista helg som 17åring, åh va det känns bra ;) haha

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0