7

Godkväll.

Igår blev det en lugn hemmakväll för mig själv. Underhölls av Idol och roliga sms, så jag klarade kvällen:)
Idag blev det en sväng ut till Birsta med mamma, Erika och Ove. Med mig hem fick jag 3 par skor (ett par sneakers och två par till vintertiderna) och en rosa klänning till partyyyyt =D Eftersom Nelly.com vägrar fungera så kör vi på de säkra och köper i butik(Y) Jag ringde hit Jenny till 8. Köpte lite gotta och hyrde filmen Fired Up. En cheerleading film, väldigt bra tycker jag ;D Värd att se. Sen har vi knopat ihop en dans, den blev grym! Vi är inte klar, men vi är väldigt nöjda än så länge! Måste bara hitta en passande låt.

Hon åkte hem för en liten stund sen och här sitter jag nu. Är rätt så trött så ska väl slå på nya Bring it on filmen och sedan sussa=)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0