4

Godkväll mina friends.

Skolan rullar på som vanligt, mycket plugg och det suger. Min dator har inte kommit tillbaka ÄNNU. Förhoppningsvis står den på mitt skrivbord innan lördag, men tveksamt..

Igår tog jag och Maria sista livmoderhalscancer sprutan! Och denna gång gjorde nålen ont. Fy farao. Har ont idag också! Fick ta det lugnt på träning för att inte få ont, det hatar jag. Det gick bra iaf, as usual. Jag pressar ner mig själv i splitt men mitt högra ben vill inte riktigt:P Sen jag slet av ledbandet i knät i 7an så har det blivit ett ärr där och det går typ inte att töja ledbandet vilket gör det lite svårt att gå ner lite splitt! men vafan, jag töjer och töjer. Jag ska ner :D haha.

Anledningen till att jag sitter uppe vid den här tiden är att jag börjar 1 imorgon =D Så otroligt skönt. Men jag tror nog jag tar en lite tidigare buss så jag kan träna på redovisningen med Märit och Steff. Vore rätt så bra.

Längtar iaf till helgen, är sjukt peppad. Krogen på fredag och partyparty på lördag:D kommer bli grymt. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0