30 minuter

Ja, endast 30 minuter kvar ungefär, tills jag är 18. Inget WOW direkt, haha. Men jag blir ju myndig, det är väl lite coolt iaf?

Ja idag blev det ingen skola för mig.. Eller jag for in och redovisade en grej på Småföretagandet men magen sa ifrån. Så jag åkte hem med pappa 20 minuter senare. Somnade två timmar eller så, var otroligt skönt. Var lite bättre i magen då. Började fixa med högtalarna och allt sånt där och nu funkar allt! Började bränna skivor också. Brände två förut och Steff brände en åt mig också, snällt :) Så nu ska jag bränna en fjärde. Det behövs mycket musik vettni =D Detta ska bli grymt.

Släkt och vänner kom vid 18, fick presenter, pengar, presentkort och lite flytta hemifrån grejer! Fikade, pratade och skrattade! Kikade på idol oså.

Nu ska jag strax gå och tvätta ansiktet och göra mig klar för sängen. Slå på en rulle eller läsa en bok. Lille Alice ligger här i sängen och myser också =D Gosan min.

Imorgon kommer jag vara upptagen hela dagen. Ska väl börja med att bli firad av familjen, duscha, raka benen och allt sånt där viktigt! Sen blir det till att åka och fixa i lokalen. Först blir det middag med några sen kommer resten och då blir de festa loss! Grymt.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0