29 september

Fy farao vad kallt det är ute nu alltså! Man fryser ju som en gris så fort man går utanför dörren.. Och inte är det bättre inne i skolan, där är det också kallt, förutom i datasalarna.

Jaja. Jag har iaf börjat lite smått med min klänning nu på syslöjden, klippt ut möster och sånt där. Måste köpa en dragkedja också sen är det bara att börja sy;D
Fick reda på provresultatet i Internationell ekonomi och jag satte ett VG på de :D Grymt nöjd är jag med tanke på att jag inte pluggade så mycket och att jag är ett G barn, ibland VG. hehe.
Dagen flöt på, jag orkade inte stanna hela filosofin så jag begav mig till kvart i 3 bussen (vi slutade 3!).
Var ut och körde lite mera bil idag, gick bra men jag var inte på humör! Hinner nog inte köra mer innan torsdag, pirrigt! Tränade småkluttarna idag, jättekul att bossa över de ;) haha. Sen körde vi stenhårt med våran nya dans då vi ska shaka ass, i looove it :D haha.

Imorgon börjar jag 10.40, mmmm så skönt. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0