28 september

Min dator är tillbaka och nu känns det bra igen, hehe. Håller på och rensar den från massa skit. Ska förhoppningsvis till Birsta nån dag snart med mamsen och då ska jag shoppa samt köpa skivor så jag kan bränna över mina bilder på en massa skivor ;P De tar upp sån sjukt stor plats på datorn, måste ändras.

Idag körde jag på och gjorde filosofi provet, jag vettefan hur det gick men jag chansade iaf och vi får väl se om nån vecka eller så om det gick åt pipsvängen eller inte. Gick ner på stan med tjejerna och Broman på lunchen och tillbringde stor del på Affären där jag Ida och Marie köpte jeans och Steff en Emil-mössa. Sen smet jag in på City och bokade en körlektion nu på torsdag 16.45, och pratade lite om intensivkurs för min del. Så blir det! Känns bra att pressa in allt på två veckor. Jag jobbar bäst så ;)

När jag kom hem så åt jag middag sen for jag och pappa och övningskörde, gick bra tycker både jag och papsen. Jag körde till och med på E4an ;o Inte mycket, men det räckte för mig haha. Nu är det Idol som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0