25 september

Ja som ni märker så blir det inte uppdatering allt för ofta. Men min dator har inte kommit tillbaka ÄN! Jag får damp. 5 veckor sen jag lämnade in den snart...

Igår tränade vi iaf 3 timmar! Tränade med Granlo, och de verkade gilla det de såg iaf =D Jag var hyfsat sliten i kroppen när jag kom hem.

Idag blev det inte mycket skola. Första lektionen stannade vi kanske en halvtimme på som högst, sen for vi ut och letade material till vårat UF företag! Gick fan asbra. Hittade ett grymt ställe också! Känns bra brudar. Det enda som fattas nu är pengar och ett namn! Hehe. Pumpade muskler på idrotten sen hem! Jag köpte mig även en grå underbar mjukisdress idag på Bikbok =D 400 kr. I Love It!

Idag blir det mys hemma med Maria och Jenny, och imorgon ska jag ut =D Grymt peppad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0