23 september

Hallå

Idag var det orientering på schemat. Jag och brudarna kämpade på som djur, dock blev det lite fusk, men det bortser vi från. Tog 12 bussen hem men hann bara vara hemma en halvtimme innan jag var tvungen att åka tillbaka till stan. Klipp och slingning var det dags för. Resultatet en och en halv timme senare är jag ganska nöjd med. Färgen blev jättebra men sjävklart tyckte jag det blev för kort! Hon klippte kanske 6 cm? Ja hua, men det är fint ändå. Otroligt mycket fräschare nu iaf.

Det jag har gjort idag är diskat, varit på prommis med hundarna tittat på tv och strukit kläder. Borde ha satt igång en tvätt men det får bli imorgon. Nu har vi huset för oss själva, jag och min syster.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0