21 september

Godkväll

Imorse åkte mamsen till sthlm och åker till Mellerud på tisdag kväll och kommer sen hem till helgen troligtvis. På onsdag åker även pappa, Erika och Ove ner till Mellerud, så jag och Maria blir ensam hemma till helgen och kanske i helgen =D Skönt som fan.

Måndag nu igen då.. Trött som fan idag på skolan. Var helt körd. Kom hem strax efter 3, la mig och sov nån timme, lagade mat och sen har jag pluggat av och till. Dock tagit många pauser för att sitta vid datorn, lite dåligt av mig men vafan, jag orkar inte sitta och plugga som ett as hela tiden. Sjukt tråkigt. Känns ändå helt okej inför imorgon!

Imorgon är det skola och prov! Hoppas det går bra. Sen blir det träning på kvällen! Kanske kommer goda nyheter? Vi får hoppas på de;)

Nu: PLUGGA!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0