14

Nu är det bara 2 veckor kvar tills den stora dagen!

Förlåt för den usla uppdateringen men som ni alla vet så är min dator på lagning och den har inte kommit tillbaka ÄNNU! En vecka skulle det ta och det har snart gått 2 veckor.. Aja, hoppas den är fin när den kommer tillbaka då.

Igår var det fredag och jag var på Birsta största delen av dagen med Ida, Mattan och Marie. Köpte med mig torrschampoo hem så nu är det upp till bevis om den funkar;) I really hope so! På kvällen kom Laila, Jenny och Sara hit. Åt middag och allt sånt därnt. Jag och Sara planerade inför min och Mias födelsedag! Detta blir super =D

Idag då! Ska strax hoppa in i duschen, raka benen och måla om naglarna. Fixa smink och hår, på med klänning och klackar sen beger jag mig till Kvällsjön! Vi ska fira Emelie i efterskott för att hon fyllt 18 =D Blir middag, lekar och förfest sen drar de flesta på krogen! Men jag får vänta två veckor tills jag kommer in där ;) Dock gör det inte så mycket, har inte så stort behov av det just nu.

Och inatt då... Då drömde jag att vi tjejer bokade en resa till Cypern igen.. Vi skulle åka samma dag som vi bokade och vi satt på flygplatsen och allt. Jag hade inte växlat några pengar men jag hade bankkortet med 5000 kr på så jag kunde växla där. haha. Tyvärr vaknade jag så vi kom aldrig längre än till flygplatsen.. FAN jag vill verkligen tillbaka! Blir galen. Sen lyssnade jag på låtar därifrån på Steffs blogg. Det pirrar i hela kroppen av alla minnen =D Jag vill tillbaka!!!!!

Jag har även beställt min studentmössa och lite andra prylar! Extaaaaaaaaaas!!! Vill ha studenten NU.

Jaja, hejdå allesammans ;P Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0