12

Godkväll

Jag gillar inte skolan så värst mycket.
Stan däremot gillar jag mycket.
Skulle mycket hellre spendera mina dagar på stan.
Men det går ju inte.

Försökte klicka hem en fin klänning förut.
Hemsidan fick error så det sket sig.

Haha förlåt;) Jag orkar bara inte. Jag är tokless på skolan, jag har sånt jävla shoppingsug och så vill jag ha den 19 september NU. Livet är inte lätt alltså! Vi har iaf skickat ut nästan alla inbjudningarna nu, och lite mer än hälften har svarat ja. Resten väntar vi svar av. Känns bra det här. Som sagt försökte jag beställa en klänning på Nelly men deras hemsida krånglade. KUL. Så det gick inte att beställa... Får försöka imorgon.

Morgondagen ser ut så här: Skolan 08.30-15.00, staden för att inhandla lite smått och gott, hem och äta, in till stan igen för träning. Treeeeevligt.

Bokade för övrigt klipp och sling tid idag. Den 23 september 14.30. Toppen, pussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0