10

Idag har jag träningsverk i mina armbågar. Inte i armarna utan i armbågarna. Vi körde hårt på träningen igår ;) Skulle egentligen till Matte efteråt för klassfest men eftersom Maria så gulligt skallade mig i bakhuvudet (dock inte med mening) så fick jag jätteont i huvudet och jag tror jag hade lite feber. Så var inte så pigg på det. Hörde imorse att de 8 som varit där hade haft det jävligt kul med en jävla fylla och lite naket;) haha.. Det var kanske tur att jag inte åkte dit? ;)

Idag hade jag sovmorgon iaf! Super jävla skönt. Labbade på duktigt med Marie på naturen, jobbade mindre flitigt på svenskan pga att jag hade allt arbete hemma. Sedan gick jag och Steff ner på stan en sväng. UTAN fångst.. Lite tråkigt, men det finns fler dagar;)

Väl hemma lyckades jag övertala mamma om att vi skulle äta thaimat till middag =D Och gud så gott det var. Speciellt när jag var så otroligt hungrig. Jag ska egentligen ha läst min engelska bok, men det har inte blivit av! Jag ska nog lägga mig och läsa en snutt innan jag släcker.

Imorgon är det torsdag vilket betyder lång dag. Fy fan. Fick sovmorgon iaf och dagen är nerkortad till 16.20 istället för 16.45. Känns jävligt bra! Så det blev helt plötsligt inte sån lång dag =D Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0