vi är fina, mina vänner och jag

God afton

Dagen började suveränt med storvinst för Granlo och ett par peppade cheerleaders. Dock var publiken sämst. Var hemma halv 6. Då var det folksamling hemma, för att fira min lilla farmor! Hon fyller nämligen år idag, den 24e alltså. Det blev lite fika och godis och Party alias.

När de åkt hem vid 10 började jag undra vad jag skulle göra av kvällen. Snackade med Emma och båda var peppade för utgång. Så en halvtimme senare dök hon upp hemma hos mig och vi for till stan, kikade läget sen upp till Malin på lite förfezt. Ner på krogen igen, mötte Märit och Olivia. Stadshuset kunde suga balle, de var tydligen jättestränga med deras 20 idag.. Så vi drog på Svenssons sen på All star. Great! Där träffade vi lite Sten/Lindström släkt och man blev bjuden på shot m.m. Vad hände med min nykta kväll? Jaja, jag drack inte mer än en shot och lite drink satt whatever. Runt 2 blev det hemgång för mig Emma och Emma. Mycket skönt. Trött och hungrig som jag var/är! Haha, tack för denna spontana kväll Emsan:D Såna kör vi fler gånger(Y)

Nu ligger jag här, där jag alltid slutar. I min underbara säng. Tänkte avsluta detta med att säga; jag har så jävla snygga vänner. Godnatt

Bjuder på denna söta bild på mig och Fia. Grymt, jag gillar de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0