slutkörd.

Godkväll. (har inte så roliga inlägg just nu med tanke på att jag tillbringar min tid på körskolan mest hela tiden, men jag skriver av mig ändå. läs om ni oooorkar)

Klev upp 05:40, 07:00 befann jag mig på körskolan och skulle vidare till halkbanan. Till min lycka så mötte jag Felix där, dock skulle han åka i andra bilen! Halkbanan gick helt okej, lite läskigt var det, men skoj! Ingenting man behöver vara nervös för, jag lovar. Körde halva vägen hem sedan. Satte mig och pluggade lite, tog en lunch med mamma på BIM, gick tillbaka och pluggade, hade körlektion, pluggade, hade körlektion, köpte mig en cheese, hade träning i 3 timmar. Var hemma halv 10.

Så jag kan summera dagen som så:
-Halkbanan godkänd
-Alla faser klara, klarat 2/5 på repetitionen
-Kört en massa bil/parkerat
-Tränat med de sista krafterna

Är ganska så slut i huvudet nu. Trött som fan också.

Imorgon blir det dubbel körlektion 10.25, plugga teori, äta lite lunch, fixa outfit(?) till kvällen, MÅSTE köpa ny mobil, PARTY. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0