lite mera mmmmm i livet.

Tog bussen till körskolan och satte mig och pluggade innan my lession. Gjorde klar fas B. Var ute och körde en massa filbyten, cirkulationsplatser och mål. Mötte upp mamma för lunch på Charm. Jag tog enchiladas. Riktigt goda, dock blev jag lite less efter ett tag. Tog en runda på stan, köpte mig ett lypsyl och en rosa bandet brosch. Gick tillbaka till körskolan och satt och nötte teori. Klarade en tårtbit på Fas C. Sedan var det dags för ännu en dubbel lektion. Var ute och körde motorväg och lite liknande. Det hann tillochmed bli kolsvart ute, och klockan var bara 17.20 när vi kom tillbaka! Gick och köpte mig lite godis, en banan och en festis sen iväg på träning. Tränade småtjejerna 6-7, sedan egen träning 7-9. Jag slog till på en dubbel flickis idag =D Fick lite hjälp men det gick skitbra. Först en flickis med lite hjälp av Linda sen en till direkt efteråt med lite hjälp av Frida. Asgrymt, det ska jag träna mer på.

Imorgon blir det körskolan hela dagen igen. Körlektion på morron, teoriiiii sedan den där jävla Riskutbildningen. Fyfan.... Så jag kommer befinna mig på körskolan från 09.40 - 17.00 imorgon. Kult liv jag har. Jaja måste sova nu om jag ska orka imorgon. Laddar upp med cola och lite godis mellan köris och riskjäveln.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0