körlektion och lite spya.

06:00 stog klockan på imorse. Sjukt trött klev jag upp och for till körskolan för lektion 07.15. Plugg efter det sen ännu en lektion. Jag hade lite svårt för att inte gäspa, om jag ska vara ärlig.

Tog halv 11 bussen hem, åt lite lunch sen la jag mig och sov med hundarna i min säng. Vaknade lite senare av att Alice kräks på mitt täcke.... Så det var bara att hoppa upp och kasta alla sängkläder i tvättmaskin. Lillgumman, hon blev så orolig och följde efter mig vart jag än gick. Hade hon kunna prata hade hon sagt förlåt tusen gånger om. Sötan:)

Det blir bara en lugn eftermiddag och sen ikväll ska jag till Emsan för att mysa med mina klassisar=) Var längesen nu.

Nu ska jag kika på en liten film. Adios

Sweet summernights


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0