hmmmmmmmmmm

Less tjej skriver....
Har spenderat dagen på körskolan, IGEN. Körlektion imorse, var i Bredsand och drivade. Klockan 2-5 var riskettan. Tur man hade Emelie och Issa vid sin sida iaf, gjorde kursen roligare! Nu ligger jag och tittar på tv medans alla andra fööörfestar för att sedan dra på Stads. Ha lite kul åt mig också!

Ikväll ska jag sova tidigt. Imorgon är det nämligen dags för halkbanan för min del. Klockan 07.00 ska jag befinna mig på körskolan. När jag kommit tillbaka från den har jag dubbellektion, sista 17.25. Går direkt till träningen, sen hem och sova. Lär vara ganska slut då.

Sjukt trött idag! fy farao, kommer va värre imorgon. Kul lov. Eller kan man verkligen kalla det lov? Njaa.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0